پنج شنبه ۳۰ خرداد, ۱۳۹۸
ad

مقالات مرتبط

مدیریت افکار عمومی در هنگام بحران باید چگونه باشد ۰۴ اردیبهشت, ۱۳۹۸ رونق شبکه های اجتماعی و کسادی بازار مطبوعات ۲۸ فروردین, ۱۳۹۸ اطلاع از حقیقت را حق مردم بدانید ۰۸ آذر, ۱۳۹۷ جایگاه واقعی اطلاعات در کشور درک نشده است ۱۹ خرداد, ۱۳۹۷ به کلمه «بحران» در ایران آلرژی پیدا کرده‌ایم ۱۰ اردیبهشت, ۱۳۹۷
نظرات

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و اطلاع رسانی کتابداران می باشد .