تنظیمات
اندازه فونت :
چاپ خبر
گروه : nafisigh
حوزه : خبرگزاری ها و مطبوعات, پایگاههای خبری
شماره : 3375
تاریخ : ۱ شهریور, ۱۳۹۶ :: ۱۹:۳۷
مشاور معاون مطبوعاتی خبر داد: فراخوان پیش‌ثبت‌نام حضور در نمایشگاه مطبوعات 96 منتشر شد مشاور اجرایی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتشار پیش ثبت نام متقاضیان حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از چهارم تا دهم شهریورماه 96 خبر داد.

مشاور اجرایی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتشار پیش ثبت نام متقاضیان حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از چهارم تا دهم شهریورماه 96 خبر داد. مهران عباسی انارکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: به منظور برآورد تعداد متقاضیان و برنامه ریزی برای پیش بینی فضای مورد نیاز و گروه بندی موضوعی، تأمین امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تهیه خطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و دیگر امکانات، در این مرحله نسبت به پیش ثبت نام متقاضیان نمایشگاه امسال اقدام خواهد شد. وی افزود: ثبت نام مرحله پیش‌ثبت‌نام حضور در نمایشگاه مطبوعات از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir انجام خواهد شد. عباسی انارکی زمان برگزاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات را نیمه اول آبان ماه اعلام کرد و اظهار داشت: امسال نیز نمایشگاه مطبوعات در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. **ضوابط و شرایط شرکت در نمایشگاه مشاور اجرایی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد درباره ضوابط و شرایط شرکت در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات نیز توضیح داد: رسانه هایی که اطلاعات آنها در سامانه جامع رسانه های کشور به نشانی e-rasaneh.ir موجود نباشد، امکان پیش ثبت نام و حضور در نمایشگاه را ندارند و تاد برگزاری نمایشگاه تعهدی برای پذیرش و تأمین غرفه برای رسانه هایی که پیش ثبت نام نکرده اند، نخواهد داشت. عباسی انارکی تاکید کرد: «پیش ثبت نام» به منزله قطعیت ثبت نام نیست و متراژ پایه غرفه ها و ضوابط تخصیصی بعد از پیش ثبت نام و برآورد میزان تقاضاها مشخص و به رسانه ها اعلام خواهد شد. به گفته وی براساس شرایط موجود در این فراخوان تصمیم گیری در خصوص تعیین گروه نهایی هر رسانه توسط ستاد نمایشگاه صورت می گیرد و چنانچه خود رسانه در پیش ثبت نام، ‌گروه خود را به درستی انتخاب کرده باشد تغییری داده نمی شود و همچنین رسانه‌های اختصاصی تک زمینه ای علاوه بر گروه آموزشی - تخصصی، امکان انتخاب گروه مرتبط با زمینه انتشار خود را نیز دارند. عباسی انارکی خاطرنشان کرد: برای رسانه های بخش خصوصی، تعرفه واگذاری غرفه ها با 50 درصد تخفیف محاسبه می شود و رسانه‌های استانی نیز با توجه به متراژ درخواستی از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد که جدول آن از طریق سایت معاونت مطبوعاتی منتشر خواهد شد. وی ادامه داد: همچنین جانمایی «گروه» هر رسانه به عهده ستاد برگزاری و جانمایی «غرفه» هر رسانه در گروه مربوطه، پس از ثبت نام قطعی، توسط خود رسانه و براساس انتخاب روی نقشه به صورت آنلاین انجام می گیرد و هزینه غرفه صرفا از طریق درگاه بانکی سایت نمایشگاه قابل واریز خواهد بود. دیگر شرایط و ضوابط شرکت در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات: - برای هر ١٢ متر غرفه و کمتر از آن، حداکثر ٢ عدد کارت متصدی غرفه صادر خواهد شد. - نهایت ارتفاع سازه های نمایشگاه ٣,٥ متر است و زمان پیش بینی شده برای ساخت و ساز غرفه ٣ روز است. - سایر شرایط و مشروح ضوابط اجرایی و فنی همزمان با ثبت نام قطعی منتشر می شود. - در صورت محدودیت فضا، رسانه هایی که نامنظم منتشر می شوند، پذیرش نشده و مبلغ واریزی بابت پیش ثبت نام عودت داده می شود. نشریاتی که منتشر نمی شوند، امکان حضور در نمایشگاه ندارند. - پس از ثبت نام قطعی و گروه بندی نهایی رسانه های متقاضی حضور در نمایشگاه مطبوعات، در مرحله جانمایی الکترونیک، رسانه های برتر نمایشگاه سال گذشته و رسانه های دارای ضریب کیفی بالا (بعد از تصویب در شورای سیاستگذاری نمایشگاه اعلام می شود)، از اولویت انتخاب مکان غرفه برخوردار خواهند بود . این مزیت شامل غرفه های انتخاب شده تحت عنوان «غرفه فعال» در سال 95 نمی شود. - در صورت انصراف از حضور در نمایشگاه، هزینه های دریافت شده برای پیش ثبت نام و همچنین ثبت نام قطعی، برگردانده نمی شود. - بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری نمایشگاه، پس از پیش ثبت نام و بر اساس میزان تقاضا، یک یا چند بخش از گروه‌های 17 گانه نمایشگاه (به جز گروه سیاسی- اقتصادی) در طبقه فوقانی مصلی جانمایی خواهند شد. همچنین نشریات مشمول بسته‌ حمایتی 96 و نشریات بخش خصوصی نوپا (دریافت مجوز از مهر 95) از تخفیف ویژه 30 درصدی برخوردار خواهند شد. ** صرفا مؤسسات مطبوعاتی، رسانه و مجموعه‌های زیر می توانند در نمایشگاه شرکت می کنند: براساس فراخوان منتشره صرفا مؤسسات مطبوعاتی، رسانه و مجموعه‌هایی که می توانند در نمایشگاه شرکت کنند: - مؤسسات مطبوعاتی، روزنامه ها، هفته نامه ها، دو هفته نامه ها، ماهنامه ها، دو ماهنامه ها، فصلنامه ها - خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اطلاع رسانی - تشکل های عضو شورای هماهنگی تشکل های مدیریتی مطبوعاتی و شورای هماهنگی تشکل های روزنامه نگاری - صنایع خدمات مرتبط با حوزه رسانه و اطلاع رسانی ( چاپ، کاغذ، توزیع، کانهای آگهی و تبلیغاتی، موسسات آموزش های تخصصی، نرم افزارهای اطلاع رسانی و ...) - روابط عمومی دستگاه ها و سازمان های دولتی - نمایندگی های رسانه های خارجی در تهران در این مرحله به منظور جلوگیری از ورود متقاضیان غیر واقعی، برای متقاضیان غرفه های 6 متری (کانتر ویژه) مبلغ یک میلیون ریال، برای متقاضیان غرفه‌های 12 و 24 متری، دو میلیون ریال و از متقاضیان غرفه‌های 48 و 96 متری 10میلیون ریال دریافت می شود و مبالغ قید شده در هنگام ثبت نام قطعی و واریز هزینه واگذاری غرفه، محاسبه و از رقم نهایی کسر می شود. در صورت عدم ثبت نام قطعی، مبلغ پیش ثبت نام عودت داده نمی شود و زمان ثبت نام قطعی و انتخاب محل غرفه (جانمایی الکترونیکی) در آینده نزدیک اعلام خواهد شد. جدول گروه های اولیه نمایشگاهی، اندازه متراژ و مساحت غرفه ها، عناوین گروه ها و سایر توضیحات نیز از طریق سایت معاونت مطبوعاتی منتشر خواهد شد. کمیته اجرایی ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از طریق شماره تلفن های 84095179 ، 84095168 و ٠٩٣٦٤٣٤٨٠٠١ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ٨ تا ١٧ پاسخگوی سوالات متقاضیان است.

© 2019 تمام حقوق این سایت برای کتابداران محفوظ می باشد.